Vkládám obrázky, jak se rýsuje…. Některým doporučuji k vytisknutí a mohou si to nalepit do školního sešitu. Kdo zná, určitě nemusí tisknout!
- 4. ročník
- malá násobilka (7×5,9×8…..) NĚKTERÝM DĚLÁ STÁLE PROBLÉMY 🙁
- zaokrouhlování čísel (752 – na desítky =>750, na stovky => 800)
- násobení jednociferného čísla a dvojciferného ( 3×20, 5×18…..)
- dělení dvojciferného čísla jednociferným (60:5, 84:4….)
- poznávání těles – čtyřboký jehlan, kužel, válec, krychle, kvádr, koule
- poznávání geometrických tvarů – kružnice, trojúhelník, čtverec, obdélník
- nezaměňovat tělesa a tvary!
- umět spočítat u krychle vrcholy, hrany, stěny
- operace – dělenec : dělitel = podíl, ……..
- dělení se zbytkem (23:4= 5 zb. 3)
- sčítání a odčítání pod sebe
- rýsování – bod, přímka, polopřímka, úsečka, trojúhelník, čtverec, obdélník, pravý úhel, rovnoběžky, různoběžky, pravoúhlý trohúhelník
- obvody geometrických tvarů
- počítání se závorkami
- orientace v souřadnicovém systému
- čísla do milionu
- rozvinutý zápis čísel = 19 185 = 1×10 000 + 9×1000 + 1×100 + 8×10 + 5×1
- převody jednotek času, délky a hmotnosti