Matematika

Vkládám obrázky, jak se rýsuje…. Některým doporučuji k vytisknutí a mohou si to nalepit do školního sešitu. Kdo zná, určitě nemusí tisknout!

 

10264002_10201637057848307_4466584406442152005_o 10482225_10201637059168340_5468217664960371392_n 10636841_10201637056968285_3881545237924921546_o10658857_10201637056328269_6706876938812097566_o10514400_10201637058608326_1683574793199290003_o

 

  • 4. ročník
  • malá násobilka (7×5,9×8…..) NĚKTERÝM DĚLÁ STÁLE PROBLÉMY 🙁
  • zaokrouhlování čísel (752 – na desítky =>750, na stovky => 800)
  • násobení jednociferného čísla a dvojciferného ( 3×20, 5×18…..)
  • dělení dvojciferného čísla jednociferným (60:5, 84:4….)
  • poznávání těles – čtyřboký jehlan, kužel, válec, krychle, kvádr, koule
  • poznávání geometrických tvarů – kružnice, trojúhelník, čtverec, obdélník
  • nezaměňovat tělesa a tvary!
  • umět spočítat u krychle vrcholy, hrany, stěny
  • operace – dělenec : dělitel = podíl, ……..
  • dělení se zbytkem (23:4= 5 zb. 3)
  • sčítání a odčítání pod sebe
  • rýsování – bod, přímka, polopřímka, úsečka, trojúhelník, čtverec, obdélník, pravý úhel, rovnoběžky, různoběžky, pravoúhlý trohúhelník
  • obvody geometrických tvarů
  • počítání se závorkami
  • orientace v souřadnicovém systému
  • čísla do milionu
  • rozvinutý zápis čísel = 19 185 = 1×10 000 + 9×1000 + 1×100 + 8×10 + 5×1
  • převody jednotek času, délky a hmotnosti

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *